Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو در مشهد سئو در مشهد

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بهينه سازي سايت هاي بسيار بزرگ

فلسفه كلي ما در انتقال اعتبار به ورقه توليدها در وبسايت هاي بسيار عظيم اين چنين ميباشد: سئو سايت  در آغاز بر روي دسته بندي هاي اساسي، آن‌گاه زيرمجموعه هاي اين دسته بندي و بعد بر روي توليدات تمركز نمائيد. تمركز بر روي بك پيوند هايي كه به صفحه ها محصول ها لينك و پيوند داده ميگردند عمل اشتباهيست. به اين دليل‌كه بها صفحه هاي توليدات، قابل مقايسه با اعتبار صفحه ها دسته بندي ها نيست. در پي به نظارت تك تك اين موردها ميپردازيم.

دستكم يك سري پيوند به برگه توليدها در شيت اساسي بايستي وجود داشته باشد. به طور نرمال اين پيوند ها متناسب با مناسبات هنگامي، تخفيفات فصلي و از اين قبيل گزينش مي‌شوند.

برخي از سايت ها با اعتنا به اهميت برخي از محصولاتشان، آن ها را به طور دايم در كاغذ اصليشان پيوند مي نمايند. با اين اكنون لينك و پيوند دادن تعداد متعددي از توليدها در ورقه مهم عمل منطقي اي وجود ندارد. به علاوه اين جاي لبريز قيمت بوسيله گروه بهينه سازي در اختيار گرفتن نميشود و در موقعيت پيشفرض همواره در هم اكنون تغيير‌و تحول ميباشد. به همين ادله فعاليت منطقي در‌اين موقعيت اينست كه فقط بر روي صفحه هاي دسته بندي توكل كرده و به آن‌ها پيوند دهيد.

ساختار كلي پيوند بيلدينگ داخلي اين چنين ميباشد كه در كاغذ مهم، نخست به دسته هاي مهم لينك و پيوند داده گرديده و در كاغذ هر يكي اين دسته ها به زيرمجموعه هايشان و در پايان به توليدات ذيل شاخه آن‌ها پيوند داده ميشود. مطمئن گرديد كه تارنما شما از همين ساختار پيروي مي نمايد.

از تمامي مهمتر اينكه مطمئن گرديد، يو آر ال مهم نسبت به يو آر ال هاي فرعي پررنگ خيس باشند. مثلا در حالتي كه يك كدام از توليدها وب سايت در دو دسته بندي جاي دارد، اولا يك كدام از يو آر ال ها را تحت عنوان يو آر ال مهم در حيث گرفته و ديگري را با برچسب كانونيكان به يو آر ال اولين داراي ارتباط نمائيد. ثانيا مطمئن گرديد كه يو آر ال مهم آن در لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مصرف شده ميباشد. با اينكار از به وجود داخل شدن صفحه ها تكراري در وبسايت دوري مي‌كنيد و ربات هاي كاوش متوجه يو آر ال اساسي ميشوند.

مطمئن گرديد كه منوي مهم وبسايت مشتمل بر تمامي دسته بندي ها نباشد. اين موضوع سبب پهناور شدن بيشتراز حد منو و لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مي گردد. از جمله در يك تارنما با 100 دسته بندي اساسي، فقط قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اكتفا مي نمايد و ساير دسته بندي ها را در شيت اي جدا از هم با تيتر كل دسته بندي هاي وبسايت قرار دهيد.

در شرايطي كه تعداد دسته بندي ها و ذيل تيم هاي آن‌ها زياد ميباشد مسلما از صفحه هاي جدا از هم براي قرار دادن آنان به كار گيري فرماييد و همگي را زير يك منو قرار ندهيد تا از پهناور شدن منو پرهيز نمائيد. اين قضيه در سايتي مانند آمازون به طور كامل رعايت شده‌است.

در غايت اطمينان نتايج فرماييد كه هر جنس با سه يا اين كه چهار كليك از شيت اساسي اكران داده گرديده و تعداد كليك ها بيشتر از اين نشود. رعايت اين زمينه شايد مقداري بغرنج به حيث رسد ولي در seo وب سايت هاي گسترده الزاميست و بايستي پاره اي خلاقيت به خرج دهيد.

خلاصه نكات مرتبط با كاغذ اساسي عبارتند از:

شيت اساسي تارنما بيشترين اعتبار را در يك وب سايت دارااست و مالامال قيمت ترين جاي براي قرار دادن ديگر لينك و پيوند هاست.
اعتنا فرمائيد كه صرفا در شكل نياز به تعداد توليدات بسيار مقداري لينك و پيوند دهيد و بر روي صفحه هاي دسته بندي ها تمركز نماييد.
كليد مهم روايت كانال پيوند بيلدينگ داخلي وب سايت ميباشد.
از برچسب كانونيكال در بقيه يو آر ال هاي فرعي به كارگيري فرمائيد.
پيوند متني پايين تيم ها را در صفحه ها داخلي وب سايت توليد فرمائيد.
توليدات تارنما نهايتا بايستي با سه يا اين كه چهار كليك از برگه مهم قابل دستيابي خواهد شد.
اين مقاله ادامه دارااست و در روزهاي آتي به طور تر و تميز آپ ديت مي‌شود. همواره بدين كاغذ راز بزنيد تا از ديگر پارامترهاي اثر گذار بر بهينه سازي وبسايت هاي وسيع با خبر گرديد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/25 ساعت: ۰۸ توسط:seosite :